سدنا عزیز ماسدنا عزیز ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

عزیزکم داره میاد

2 ماهگی دختر نازم سدنا

1394/11/17 19:55
نویسنده : مامان مریم
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مادر...همه ی زندگی من و بابایی هستی نقل شیرینم. ..وای که نمیدونی چقدر خوش خلق شدی اصلا باورم نمیشه که این همون 

سدنای چند وقت پیش بود...جون دلم برات بگه 11/13 رفتیم پیش دکتر بصیر برای چک آپ عروسک نازم ماشالله وزنت شده بود 5 کیلو و قدت 

58 سانت دکترت میگفت اگر شیر خشک میخوردی انقدر وزن گیری دیگه برات زیاد بود اما چون شیر مامانی رو میخوری ایراد

نداره  ولی گفت باید گاهی بهت پستونک بدم ولی من دلم نمیاد هی میک بزنی و چیزی تو دهنت نیاد خداروشکر داری توپولی میشی مامان 

جونییییییییییی...واکسنتم زدیم یکم تب کردی اما الان دیگه خوب خوب شدی عشقم امروز هم رفتیم گوش های نازتو سوراخ کردیم عسلکم مبارکت

باشههه...دلبندم از شیرین کاری هاتم که بگم آغو غو میکنی و میخندی و حسابی دلبری میکنی قربونت برمممممم منننننن. ....مامانی شما بی

نهایت خوش اخلاق هستی، به محض اینکه صبح ها چشمهای خوشمل و نازتو باز میکنی یه لبخند نااااااااااز و نااااااااب تحویلم میدی و شروع میکنی

به خندیدن و آغو غو کردن دلمو حسااااابی میبری و روزمون رو با خنده های شیک و مجلسی شما آغاز میکنیم گل دخترم، خیلی مهربون و صبوری

نفسم چشمات صدتا حرف با مامان میزنن...من و بابا جونت خیلی خیلی عاشقتیم خلاصه اینکه شدی دردونه ی حسن کبابی ما فنچولکم، دست حق

همیشه پشت و پناهت مادریماچ

   

پسندها (4)

نظرات (7)

محجوب بانو
19 بهمن 94 2:01
پس کو عکس های عسل خاله
مامان مریم
پاسخ
در اولین فرصت میزارم خانومی
صبا
19 بهمن 94 16:59
خدا حفظش کنه دخمل نازتو عکسشم بذار ببینیم خو
مامان مریم
پاسخ
قربونت عزیزم، چشم حتما
محجوب بانو
20 بهمن 94 16:19
میگم اشکال نداره الان گوشاش رو سوراخ کردی؟؟ منظورم اینه که زود نبود؟؟ خو حالا کی گوشوار میکنی گوشش؟؟ آقاسید نمیذازه من گوش های فاطمه زهرا رو سوراخ کنم میگه زوده
مامان مریم
پاسخ
نه عزیزم مشکلی نیست ما به دکتر نشون دادیم گفت میتونی بعد همونجا خودش گوشواره انداخت، منم با مامانم رفتم طاقت نیاوردم بمونم ببینم اما آخه هر چی بزرگتر بشن بیشتر دردشون میگیره
سیمرغ
13 اردیبهشت 95 18:30
سلام نی نی نازی داری زنده باشه و زیر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه از طرف من لپ نازش رو ببوس:بوس: وب زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی و با هم تبادل لینک داشته باشیم:گل:
ماری
5 تیر 95 22:00
مامانی چرا دیگه پست نمیزاری از نی نی؟
محجوب بانو
14 مرداد 95 17:54
دختر ، خاطرات شاد و خوشی گذشته لحظات شاد حال و امید آینده است تقدیم به دختر امروز و مادر آینده روزت مبارک
فاطمه
15 اردیبهشت 96 13:58
ای وایییییییییییییییییییییییی چقدر وب خوبی دارین چ دخمل نازی دارین ماشالا الهی همیشه تنش سلامت باشه خیلی پستاتونو دوس داشتم من عاشقققققققققق بچه هام عاشق فسقلی شماهم شدم