سدنا عزیز ماسدنا عزیز ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

عزیزکم داره میاد

38 هفتگی دخترم

1394/9/1 19:10
نویسنده : مامان مریم
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز مامان، خوبی جگر گوشه ی مامان و بابا؟

انشالله که خوب و خوش و توپول موپولی ناز دل مادر،دردونه ی من به امید خدا 14 روزدیگه روز ملاقات ما و شماست ،مامانی هلاک

دیدنتماااااااا گفته باشم واااااای خدا جووونم فرشته نازنینم رو که 9 ماه توی دلم همراه و هم نفسم بود رو تو آغوشم میگیرم و بو میکنم، نقل

مامان ساک منو شما آماده گوشه ی اتاقتونه انشالله که عجله ای ناچار نشیم برشون داریم وهمه چی طبق قرارمون پیش بره، سلنای من دیگه

چیزی نمونده مامانی، عاشقتممممممم دخترم....مثل همیشه میسپرمت دست خدای بزرگ ومهربون که همیشه همراه من و شما بوده توی بدترین

لحظاتی که توی بارداریم داشتم، خدایا عاشقتم و سپاسگذارم بابت این جوجه ی نازی کهگذاشتی توی دلمو همین روزا تخمشو میشکونه ومیاد بیرون، خدایا شکررررررررررت.ماچلبخند

پسندها (3)

نظرات (2)

مامانی
1 آذر 94 20:06
سلام مامانی ایشالا به سلامتی ودلخوشی دخترنازت رابغل بگیری وقدمش خیر باشه
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفت، انشالله
صبا
3 آذر 94 14:41
سلام مریم جون انشاالله به سلامتی باشه، راستی زایمانت طبیعی هست یا سزارین؟ چه اسم نازی هم داره دخملی، انشاالله نامدار باشه مارو بیخبر نذار...
مامان مریم
پاسخ
سلام صبا جون قربونت عزیزم سلامت باشی، احتمال زیاد طبیعی هستش، چشم عزیزم حتما